Δευτέρα, Ιουνίου 12, 2006

MARKETING WEEK, 12-6-2006, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Marketing Week

Φώτης Καλαμαντής

Game Over

Εκδόσεις Κριτική, 2006
Σελ. 320 * Τιμή: 12 ευρω

Ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας, ετών σαράντα και κάτι, παγιδευμένος στη ρουτίνα του καθημερινού επαγγελματικού και οικογενειακού μηχανισμού του, αναζητάει το «κάτι καινούργιο» που θα του δημιουργήσει νέα ενδιαφέροντα. Και το βρίσκει, στο περιβάλλον μιας καιροσκοπικής εταιρίας. Αρχικά διασκεδάζει, αλλά στη συνέχεια συνειδητοποιεί ότι έχει πέσει σε μια καινούργια παγίδα, στην οποία οδήγησε τον εαυτό του ο ίδιος. Το μυθιστόρημα του Φώτη Καλαμαντή συνδυάζει την πλοκή – με αρκετά απρόοπτα – με την ψυχογραφία ενός αντιπροσωπευτικού χαρακτήρα της γενιάς του ’50 αλλά και με το σημερινό «επιχειρηματικό περιθώριο».
Στρωτή γραφή και σφιχτοδεμένη εξέλιξη, για τους φίλους του σύγχρονου ελληνικού μυθιστορήματος.
Μ.Γ.