Δευτέρα, Ιουλίου 03, 2006

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ, 2-7-2006, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


(Από την πρώτη σελίδα των προτάσεων της εφημερίδας για το καλοκαίρι...)

GAME OVER

ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΝΤΗΣ

Ξενόγλωσσος τίτλος για ένα βιβλίο που αναφέρεται στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.
Και μάλιστα με ιδιαίτερα επιτυχή τρόπο.
Ο κόσμος των μεγάλων επιχειρήσεων στη χώρα μας, στην εποχή των νέων τεχνολογιών και των μεγάλων έργων, ο ανταγωνισμός των στελεχών που αγωνίζονται για την αναρρίχηση αλλά και ο κυνισμός των επιτυχημένων δεν αποτελούν μονοπώλιο της ξένης λογοτεχνίας,
Η εμφάνιση όλων αυτών των συμπτωμάτων στην Ελλάδα είναι το θέμα του βιβλίου και η κυριότερη επιτυχία του.

2 Comments:

At 4:20 π.μ., Blogger hardrain said...

Αγαπητέ, θα με ενδιέφερε να παρουσιάσω το βιβλίο σας στο Κυπριακό κοινό, από τις εκπομπές μου στο ραδιόφωνο. Ωστόσο για να γίνει αυτό, θα πρέπει πρώτα να το διαβάσω. Έτσι και αλλιώς, έχω την εντύπωση πως θα μου αρέσει.

Αν θέλετε, γράψτε μου στο panselinos_2000@yahoo.com

Αλήθεια....έχετε διαβάσει ένα post μου στο blog μου με τίτλο Αννα Βίσση...Α!να σΒίσση; και το επομενο

"Ο Βισσηνόκηπος του Νάτον Χέστοφ'';

 
At 4:23 μ.μ., Blogger Ektwras said...

is it our century or just we wake up just now ?

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home